Жіноча Сотня

×

Повідомлення про помилку

Notice: unserialize(): Error at offset 217 of 253 bytes в _ctools_export_unpack_object() (рядок 820 із /home/ilami1/discourse.in.ua/www/sites/all/modules/ctools/includes/export.inc).

Первинні вкладки

Робочим прикладом статті Словника може служити тестова стаття «Ввічливі люди» (наразі лише російською мовою). Утім, планується пропонувати авторам робити акцент не стільки на фактографічній інформації, скільки на аналізі того, як змінюється змістовне наповнення чи ціннісне забарвлення понять, за участі яких політичних та соціальних суб’єктів це відбувається та як впливає на зміну дискурсивних практик та картини світу у суспільній свідомості. Формат та перелік статей будуть доступні для обговорення та уточнення на круглому столі, а також протягом усього першого етапу реалізації проекту.
Тип семантеми: 
Події
Час виникнення: 
Середа, Січень 1, 2014
Контекст виникнення: 

Жіноча Сотня виникла під час Революції Гідності в січні 2014 року і була затверджена на раді Сотників Самооборони Майдану. Дівчата несли варту на барикадах і брали участь у патрулюванні Майдану. Вони брали участь у подіях 18-20 лютого 2014 року.

Динаміка: 

Термін Жіноча Сотня увійде в історію Євромайдану як символ прагнення жінок внести свою вагому частку у процес демократичних перетворень в Україні. Створений за аналогією з іншими схожими термінами, такими як Диванна Сотня та назвами інших Сотень Євромайдану.

Автор(и): 
невідомий

Жіноча Сотня виникла під час Революції Гідності в січні 2014 року і була затверджена на раді Сотників Самооборони Майдану. Дівчата несли варту на барикадах і брали участь у патрулюванні Майдану. Вони брали участь у подіях 18-20 лютого 2014 року. Дівчата доправляли поранених до Будинку офіцерів та опікувалися ними. Частина залишалися на передовій і готували засоби опору. Серед учасниць Жіночої Сотні були поранені, загиблих немає.

Більшість дівчат до вступу в сотню була волонтерами на кухні, в медичній частині або працювала в інфоцентрі. Були й ті, що прийшли з метою бути на барикадах і брати участь в активних діях. Намолодшій учасниці було 18, найстаршій — 65 років.

Десятники: Надія «Акула», Олена Ребрик, Дика, Світлана «Донецьк», Аліса, Юлія «Кажан», Катя, Олена «Блонда», Наталка «Москаль», Юлія «Мать», Тетяна «Бойова».

Від початку дівчата збирались на 2-му поверсі в актовій залі Будинку профспілок. На ніч могли залишатись на 7-му поверсі в розташуванні 11 сотні. Також був невеличкий штаб в Українському домі. Після пожежі в Будинку профспілок 39-та сотня Самооборони Майдану зайняла приміщення Будинку офіцерів.

Зараз 39-та жіноча сотня бере активну участь у веденні та створенні логістики, інформаційній співпраці з представниками й активістами самооборони в регіонах. Організовує зустрічі і круглі столи в різних містах України, з жінками, що ввійшли до складу самооборони, чи бажають це зробити.Роз'яснює, яка роль жінки у формуванні нової країни й генерації, будучи впевненими, шо тільки емансипована жінка може народити вільну людину, виступає проти традиційної ролі жінки, та є провідником фіміністичної ідеї.

Проводить громадську роботу, допомагає вимушеним біженцям з переселенням, організовує соціальні акції.

Сотня не раз піддавалася пропагандистським нападам російських ЗМІ, що звинувачували учасниць у диверсії та тероризмі. Після цього Жіноча сотня теж склала план участі в інформаційній війні.

Певна кількість дівчат із сотні беруть участь в АТО на сході України.

За ініціативи сотника Анни Коваленко, на базі сотні та за підтримки Міністерства оборони був створений Центр координації оперативної допомоги українській армії, а також — гаряча лінія для налагодження зв'язку та координації між блокпостами та волонтерами.

Бібліографія

Нові публікації

Метою науково-соціального проекту «ДИСКУРС РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ: СЕМАНТИКА СОЦІАЛЬНИХ КОНФЛІКТІВ» є протистояння інформаційній агресії та стабілізація картини світу у суспільній свідомості шляхом актуалізації академічного і громадського діалогу навколо дослідження семіотичних змін періодів історичних потрясінь та забезпечення адекватного термінологічного представлення України та подій останніх років у національному і світовому соціально-політичних просторах шляхом проведення академічних та публічних заходів, публікацій у медіа, а також видання провідними українськими фахівцями з філософії, історії, соціології, релігієзнавства, політології, лінгвістики та медіа‑комунікацій україномовної та англомовної версій Історико-семантичного словника "Дискурс Революції Гідності".